Friday, March 27, 2009

Viki vs. Olga

Näitan teile ühte vahetust, millesse ma ennast tõmbasin enne foorumist lahkumist. Üliandekas ehtemeister Olga ehks siis kunstnikunimega Psiho_de_lika . Ta tegi 5 kõrvarõngas, mis tegi vahetust 5 soovijaga ja ma siis üks nendest. Oi kui raske oli talle midagi mõelda, ta teeb nii keerulisi ja fantastilisi töid, et ma ei küündi kunagi samale tasemele ja enam ei ürita ka, sest mina tegelen nüüd teistel valdkondadel ;) See traaditöö oli siis ekstra talle mõeldes valmistatud ja loodan, et see meeldib talle ka. Tegemist on siis hõbedasest traadist väänatud poolkuudega mille kõrguseks on lausa 10cm .
See on siis minule kingiks :D
Ma vabandan Olga ees, poleks elusees arvanud kui rakse on pildistada võõra tööd, millele sa ise pole ju hinge andnud. ja arvestades veel seda, et kui palju parem forograaf tema minust on :D Aga sellised meganunnud mustikamummud ka 10cm umbes pikad ja nii hästi istuvad, panen need lausa täna koolitusele kõrva :D
Suur tänu sulle Olga, mul poleks elusees raha, et sinu kaunist kunsti osta, seega hea, kui saab vahetada ka ;)
Eile siis oli esimene köitmise tund Roosi Äris Tartus ja see oli niiiiiiiiiiiii vinge, lahedad inimesed olid ja minu üllatuseks oli nii palju tuttavaid nägusi :D Kõikidest oma köitmiskursustest tehtud piltidest teen vasti ka linkidega ülevaate oma kodukale (aga kannatage sellega ;) )
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment