Friday, January 23, 2009

Kõigest olenemata...

Minu ema, kes ei ole kunagi tahtnud sünnipäevasi pidada, on nüüd teise nooruse saavutades selle mõtte peast pühkinud ja plaanib suuuuurt juubelit :)
Way to go Mom!
Kuna ta siis juba nii korralikult ja suurelt seda korraldab, siis palus mult kutseid, naersin veel, et vaata teen roosad ja tegin ka :D Roosa marmor paber, peal roosa paberi peal on minu ühe lemmik kunstniku väike looming, ehk siis see Pink Cat. Ja nagu ikka prindin eraldi lehena ma alati sisse selle teksti lehe, et kui midagi untsu läheb, saad selle sealt eemaldada ja uue panna.
Natukene lähemalt ka siis ;)
Olenemata viimase nädala solvangutest näitan hetkel minu lemmikumat tellimust, see must on fotoalbum eesti parimale sumotädile. Kaanteks on must "jaanalinnu nahk", keskel on minu enda maalitud siid ja peale maalisin õpetuse järgi ehtsa Jaapani paju. Ehk siis peaks olema nagu jaapani dussimaal :) Sees on valged ja punased paksud paberid fotode kleepimiseks ja see kink antakse üle pulmadeks :)
See pisike on üks väike katsetus, kuidas oleks katta asja paberiga, ehk siis käsitsi tehtud paberiga kaetud kaaned on peale saanud kipsist suht reljeefse südame ja kaetud siis banaanipaberiga. Sees on tibiroosad lehed :)
Tema väikseke on mul ka oma kodulehele müüki pandud!
Aitähh tähelepanu eest, loodan, et te jääte mind siia uude pessa külastama edaspidigi ja varsti näitan natukene tekstiilimaali :D
Minge õue, seal on mega ilm!
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment